داشتن موها سالم و پرپشت

    0
    14 views

    برای داشتن موهای سالم و پرپشت و بلند باید تغذیه خوب و سالم داشته باشید،خوراکی های که در داشتن موهای سالم و پرپشت موثر هستند را معرفی کرده ایم.

    مصرف خوراکی هایی برای داشتن موهای سالم و زیبا:

    گوشت ماهی:

    به دلیل سرشار بودن از امگا ۳،ویتامین B14 و آهن برای تغذیه پیازچه موها مفید است.

    سبزیجات سبز تیره:

    مانند اسفناج و کلم بروکلی سرشار از ویتامین aو c هستندو باعث نرمی موها میشوند.

    مصرف خوراکیهای که باعث جلوگیری از سفیدشدن مو می شوند:

    ماهی سالمون:

    حاوی سلنیوم است و باعث شفافیت و درخشش مو می گردد و از سفید شدن زود هنگام موها پیشگیری می کند.

    انواع توت:

    حاوی ویتامین Cهستند،این ویتامین به تولید و نگهداری کلاژن کمک کرده و با فرآیندپیری ،مبارزه میکند.

    بادام:

    حاوی ویتامین E و مس است.

    موبلندچند نکته برای بلندی و پرپشتی موها:

    •  موها را بعد از حمام شانه کنید،زیرا موها خیس ضعیف و شکننده میشوند، بهتر است موهارا قبل از شستن،شانه کرده وگره هایش را باز کنید.
    • روغن نارگیل رابا باروغن کرچک مخلوط کرده و پوست سر را با آن ماساژ دهید،این کار باعث رفع شوره سر،موخوره و ریزش مو می شود.
    0

    پاسخ دادن